pani-nad-nimfami blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 12.2004

Ale gdy tylko okno otworzysz,
w świeżym płateczku życzenia złożę,
w gwiazdce co spada tutaj z obłoków będę ci życzyć Do Ssiego Roku!
*

Niech Nowy Rok przyniesie Ci radość, miłość, pomyślność i spełnienie
wszystkich marzeń a gdy się one juz spełnia nich dorzuci garść nowych
marzeń, bo tylko one nadają życiu sens!
*

Stary Rok odchodzi wielkimi krokami, niech więc wszystkie złe chwile
zostaną za Nami. Nowy niech Ci przyniesie dużo zdrowia, wiele radości a
przede wszystkim szczęście w miłości SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!
*

Szczęścia, co radość daje, miłość, co niesie pokój, zdrowia, co rodzi wytrwałość, wiary, co nadzieje prowadzi, dni wypełnionych do końca, nowych wschodów słońca i niech więcej takich rzeczy Nowy Rok Ci użyczy.
*

Serdeczne życzenia, aby każdy następny rok przynosił Ci wszystko to, co w życiu najpiękniejsze.
*

Odrobiny ciepła dzięki ludzkiej życzliwości, odrobiny światła w mroku
dzięki szczeremu uśmiechowi, radości w smutku dzięki ludzkiej miłości i
nadziei na lepsze jutro w chwilach niepokoju życzy…
*

Jest wesoło, gra orkiestra, a więc z nami spędź sylwestra.
*

Dziesięć, dziewięć … głośno liczę,
a Tobie Kochanie życzę:
niechaj wszystko o czym marzysz,
w Nowym Roku się wydarzy.
*

Niech petardy zabłysną wysoko na niebie, niech Nowy Rok szczęściem spłynie na Ciebie, a los nigdy nie zostawi Cię w potrzebie. Najlepsze życzenia noworoczne przesyła…
*

Święta, Święta i po Świętach,
nikt już o nich nie pamięta,
bo Sylwester już za pasem,
bawmy ostro się w tym czasie.
*

Kuligiem chciałam do Ciebie jechać,
lecz kare konie nie chciały czekać.
Porwały sanie, mkną pod gwiazdami
a ja zostałam sama z życzeniami.
Ale gdy tylko okno otworzysz,
w świeżym płateczku życzenia złożę,
w gwiazdce co spada tutaj z obłoków będę ci życzyć. Dosiego Roku!!
*

Wszystkim życzę uśmiechu:
Niech od stycznia po grudzień,
Przez dwanaście miesięcy
uśmiechają się ludzie.
*

W Nowym Roku życzę Ci 12 miesięcy zdrowia, 53 tygodni szczęścia, 8760 godzin wytrwałości, 525600 minut pogody ducha i 31536000 sekund miłości
*

Słonko moje ukochane niech te dni razem nam dane szczęścia pełne i uroku, będą w całym Nowym Roku!
*

Nowy Rok – to zwykło się mawiać – dobra okazja do tego, by się zmienić.
Ja jednak pragnę Ci życzyć, abyś nadal pozostał sobą.
Nie pozwól zniszczyć w sobie tego, co Cię wyróżnia w tłumie.
*

Ucichły dźwięki sylwestrowego balu, już nie słychać huku fajerwerków… nadszedł Nowy Rok życzę Ci, wspaniałego roku 200…
*

Wszystkiego najlepszego. Wszelkiej pomyślności oraz spełnienia najskrytszych marzeń w nadchodzącym Nowym Roku życzy…
*

Zdrowia, szcześcia, pomyslności, forsy góry i miłości, mnóstwa uniesień po zmroku, życze Tobie w Nowym Roku
*

Życzę Ci zabawy do białego rana, najlepszych piosenek, pysznego szampana! Choć nie jestem z Tobą w noworoczną noc, pamiętaj też o mnie przez następny rok.
*

Rok się już kończy, rok się zaczyna, otwórzmy więc nową butelkę wina i razem wypijmy za nasze zdrowie, aż się zakręci nam troszeczkę w głowie.
*

Na wszystkie dni Nowego Roku życzę Ci wiary w sercu i światła w mroku, obyś jednym krokiem mijal przeszkody, byś czuł się silny i wiecznie młody.
*

Gdy przeminą radośnie święta,
gdy w ostatnią noc tego roku zegar wybije dwunastą,
zapal mały zimny ogień,
stanę przy Tobie i w jego iskrach
powiem ci to, czego ci życzę.
*

Szampańskiej zabawy, szalonych chwil, udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku…
*

Niech ta Gwiazdka Betlejemska, która wschodzi tuż po zmroku, da Wam szczęście i pomyślność, w nadchodzącym Nowym Roku.
*

W Nowym Roku, tuż po balu oprócz szczęścia, zdrowia szmalu, proś niebiosa by Ci dały dużo seksu i gorzały. Do Siego Roku.
*

Dużo uśmiechu, siły i wytrwałości w dążeniu do celu,sukcesów w pracy,tylko słonecznych dni,przyjaźni, miłości i wielu buziaków i aby ten rok uskrzydlił Cię…
*

Nowy Rok – to zwykło się mawiać – dobra okazja do tego, by się zmienić.
Ja jednak pragnę Ci życzyć, abyś nadal pozostał sobą.
Nie pozwól zniszczyć w sobie tego, co Cię wyróżnia w tłumie.
*

Daj ludziom wiary…
Idź już Nowy Roku…
Tak mówi Rok Stary…
I znika…z łzą w oku…
*

W Nowym Roku
wielu szczęśliwych tylko chwil…
Szczęścia w domu i wszędzie, gdzie będziesz…
*

W tym Nowym Roku
niech Ci szczęście przy boku towarzyszy
jak cień wiosenny…
…czy w dzień jasny…
…czy w noc ciemną…
*

Ile razy Miller sklamal,
Ile Kwach obietnic zlamal,
Ile Beger owsa zjadla,
Ile Kalisz nosi sadla,
Ile Peczak wziął na boku
…TYLE SZCZsCIA W NOWYM ROKU!
*

Kasy Kulczyka,
Fury Rydzyka,
Mocy Pudziana,
Chaty Beckhama,
Humoru od rana,
Cholesterolu w normie,
Świętowania Nowego Roku w dobrej formie, Życzy…
*

Ten cudowny pełen radości czas Świąt niech przyniesie wiele szczęścia i radości, a Nowy Rok spełni najskrytsze marzenia.
*

Upojnego Sylwestra oraz samej pomyślności i szczęścia w Nowym Roku życzy…
*

Do Nowego Roku już tylko kilka chwil… a więc odliczaj magiczny czas i baw się…
*

Nowy Rok… przywitajcie w szmpańskim nastroju, ufając, że będzie wspaniały i przyniesie niezapomniane chwile.
*

Fajerwerki, śnieg, muzyka, już szampana każdy łyka, stary rok się w Nowy zmienia, przeto szczęścia śle życzenia.
*

Z ostatnią kartką kalendarza zerwij wszystkie złe nastroje, zapomnij o wszystkich nieudanych dniach,
przekreśl niewarte w pamięci chwile
i wejdź w Nowy Rok jak w nowej sukni
wchodzi się na najwspanialszy bal świata.
*

Życzę ci kochanie wszystkiego najlepszego zeby w tym pięknym dniu spełniły się Twoje marzenia i pragnienia, a nowy rok przywitaj z usmiechem na twarzy zostawiając wszystkie złe chwile za sobą.
*

Niech już wystrzelą korki Szampana
A Ty baw się świetnie do białego rana
Wszystkiego najlepszego z okazji Sylwestra życzy…
*

Gdy Nowy Rok staremu cyfrę zmienia,
Wszyscy – wszystkim ślą życzenia!
Przy tej pięknej sposobności,
Życzę Ci dużo radości!
*

Niech w Nowym Roku świat będzie dla was pełen ciepła, radości i przyjaciół,
a w waszym domu niech nigdy nie zabraknie miłości i zrozumienia.
*

Kolejny Sylwester lecz życzenia te same – byś w przyszłym roku zbudował zamek, byś miał sto koni i sto samochodów, byś nigdy do płaczu nie miał powodów.
*

Stary Rok mija lecz marzenia zostają, niech one się Tobie wszystkie spelniają i z Nowym Rokiem niech los Ci się odmieni, a ogród życia wnet się zazieleni.
*

Zbliżający się Nowy Rok oraz Swięta Bożego Narodzenia
niosą wszystkim nadzieję na uspokojenie, życzliwość i spełnienie marzeń.
W te piękne i jedyne w roku chwile,
chcę złożyć najlepsze życzenia pogodnych, zdrowych i radosnych dni,
bogatego Gwiazdora i szczęśliewgo Nowego Roku
*

Choć nie mam czarnego cylindra,
chciałabym ci z niego wyczarować
na Nowy Rok same kolorowe dni,
w których i dla mnie znalazłoby się trochę miejsca.
*

W… roku zycze Tobie ognia w kroku
rwania dupek gdzies na boku
bys w sobote i niedziele topil
ptaszka w innym ciele.
*

Gdy sylwestrowy bal obsypie cię deszczem konfetti
i oplącze zwojami serpentyn,
pamiętaj, że to ja obsypałam Cię swoimi życzeniami
i oplątałam pamięcią.
*

Pragnę złożyć żarliwe życzenia: szczęścia, dobrego zdrowia, powodzenia, oby troski życia zaginęły w mroku podczas nadchodzącego Nowego Roku!
*

Niech Nowy Rok pozbawiony będzie przykrości, a składa się jedynie z sukcesów i szczęśliwych chwil.
*

Ma Śnieżynko niech Rok Nowy, będzie dla nas wyjątkowy, niechaj chwile szcześcia same, go wypełnią – Twój Bałwanek.
*

Niech taneczny, lekki krok, będzie z Toba cały rok, Niech prowadzi Cię bez stresu, od sukcesu do sukcesu.
*

Płoną sztuczne ognie, płynie już muzyka, idzie Nowy Rok, stary już umyka więc wznieśmy puchary, tańczmy do rana, niech los nam nie szczędzi kawioru i szampana.
*

Na Nowy Rok życzę Ci pomyślności, potęgi miłości, siły młodości, samych spokojnych, pogodnych dni i mnóstwa cudownych i wzniosłych dni.
*

Niech Nowy Rok niesie blaski Bożej chwały, Bożej łaski, a blask gwiazdy betlejemskiej świeci wsród wędrówki ziemskiej!
*

Nadchodzący Nowy Rok to nie tylko okres radości, ale również zadumy nad tym, co minęło i nad tym, co nas czeka. Tak więc dużo optymizmu i wiary w pogodne jutro życzy…
*

Z Nowym Rokiem
lepsze życie rozpocznijcie wraz…
Niech współpraca z Łaską Bożą przeobraża Was…
Silni wiarą i nadzieją
miłość nieście w świat…
A dni lepsze zajaśnieją…
Każdy będzie rad…
*

Wszystkiego naj naj w nowym roczku, żeby najgorszy dzień w nowym… roku był taki jak najlepszy dzień w starym… roku. Życzy…
*

Wszystkie powyższe życzenia składam wam Ja!
Wszystkie życzenia pochodzą z serwisu:Życzenia

Więc po pierwsze zmieniłam kolor czczionki w księdze i w komentarzach więc teraz jest o wiele ładniej.
Po drugie kilka wyjaśnień. Blogi:
Ten blog
Sivren-Sidhe-Faerie
Luminalate
Nightly-Forest
Irmina Garret
Gabrielle
Cristal Blueskye
Marix Green
Huncwoci cała prawda
Należą do jednej i tej samej osoby mianowicie mnie! Są to blogi o różnej tematyce jedne lepsze, jedne gorsze, ale moje.

Jednak wróciłam do Celtyckiej magii. Nie wiem czy to prawo pierwszych skojarzeń, czy co innego, ale fakt fakte ten mi się bardziej podoba.

Pozdrowienia dla:
Froger,
Quirke,
Ammie,
Amanandie,
Kaszy,
Króliczka,
Mario,
Czadka,
Dominiqe,
Cristal,
Marix,
etc.

Było wspaniale…
prezenty odjazdowe…
atmosfera ciepła i rodzinna…
ale święta się skońcyły więc zmieniam szablon jednak na razie nie na poprzedni. Ten po prostu bardziej przypadł mi do gustu, ale jeśli wam się nie spodoba to może wrócic tamten.
Teraz wielka nowość:
Pozdrawiam: Froger, Quirke(hi hi hi), Lilke Evans, rogatywkę, Ammie,
Marix G., Cristal Blueskye, Lilianne Riddle – my sister i wielu wielu innych o których teraz zapomniałam więc proszę przypominać ;-)))))

Z okazji świąt:
„…zycze Wam szczescia, szczescia i jeszcze raz szczescia. Zycze Wam abyscie zawsze wybierali prawidlowe drogi, a jesli juz zbladzicie to zeby przyjaciele pomogli Wam wstac i wrocic na ta prawidlowa. Zycze Wam abyscie kazdy dzien traktowali jak dar, cos bardzo cennego i zebyscie kazdy dzien przezywali najlepiej jak potraficie. Zycze Wam zebyscie nie zalowali zadnych decyzji, zeby we wszystkim towarzyszyla Wam pasja i entuzjazm, i zebyscie sie nigdy nie poddawali. Zycze Wam chwili refleksji nad zyciem, życze Wam wiary w marzenia i czary, w rzeczy zwykle i niezwykle, zycze wiary w zycie, i w ludzi. Zycze Wam tego abyscie potrafili stawic czola problemom, a niepowodzenia stawały sie mobilizacja do dalszego działania, życze Wam tego abyscie byli ze swoim wymarzonym ksieciem/księżniczka z bajki, ktory/która sprawi, ze zawsze bedziecie czuli sie jak księżniczka/książe. Życzę Wam po prostu wszystkiego najlepszego, uśmiechu na twarzy, wyrozumialosci, enuzjazmu, milosci, radości w życiu, i czego tylko sobie wymarzycie…”

I…

Brak komentarzy

I jak się podoba???

Zmieniam szablon na świąteczny ale potem wrocę do tego ;-)

Życzenia złoże wam jutro! Ale w temacie już są one tylko po francusku. Prosze tych którzy znają ten język by mi nie zwracali uwagi co do pisowni bo ja wiem ze brak tam kilku znaków ale moja klawiatura nie obsługuje framcuskich liter:-(

Pozdrawiam
I.G.
Assassin

Niebiański…
Dzięki za to co napisałeś, ale nie zmienię swojego bloga ponieważ on jest mój. Co do notek to pisze je gdy mam czas i natchnienie. Wiersze? możliwe, ze nie trafiają mi się podobaja to są i tyle. To co sądzę o historriach na podstawie powieściu J.K. Rowling to moja sprawa i to ja decyduje co sie znajdzie w linkach. Filozoficzne notki? Cóż taka jestem.
Koniec
Assassin

A inne?
dziś w kalsie była wigilia ;-)
Dostałam brokat perfumowany do ciała w żelu/spreju. I było fajnie. I nawet był mikołaj….

Pozdrawiam was!!!

Bo kiedyś uwierzyłam
Że wszystko jest możliwe
Bo byli ludzie
Którzy dali mi nadzieję
Ale wszystko straciłam
I sama nie wiem gdzie się teraz podzieję
Miałam kiedyś serce
I iskierkę dobroci
Teraz mam tylko ślad po miłości
Nie kochałam chłopaka
Za to przyjaciółki
Bo jak głupia uwierzyłam
Że jestem w stanie się nie kłócić
Bo chyba ja po prostu
Jak powiedziała moja pani
Ja po prostu pragnę
By wszystko było tak jak ja chcę
I choć raczej w to nie wierzę
To czasem mam wrażenie
Że łatwiej mi przychodzi nienawiść
Niż okazywanie przyjaźni

app poprzedniej notki…
to tylę…

Mam 13 lat i żadnej przyjaciółki na początku tego roku sądziłam, że może coś się zmieniło i może znajdzie się ktoś, kto taką osobą zostanie. Okazuje się, że ja po prostu nie umiem działać w grupie. Ja musze być sama. Szkoda tylko ze to boli, a boli bardzo. Bo uwierzyłam, że jednak ja też mogę się zaprzyjaźnić. Ni umiem tak jak aL oddać uczuć jednym słowem, ale… Ech nawet lepiej nie gadać.


  • RSS